Dag 04: New York

Toen we deze morgen rond 8 uur wakker werden hadden we het gevoel alsof er een vrachtwagen over ons heen gereden was. We waren helemaal brak en ik kon m`n bed bijna niet uitkomen. ik ging lekker in een warm bad liggen en toen was ik wel wat fitter. Toen ik uit de raam keek was Central park bijna niet te zien door de mist en de regen


Rond half 11 waren we klaar om te gaan ontbijten, we hadden geen zin om ver te wandelen en we hadden een paar dagen geleden, verderop in de straat een echte Amerikaanse diner gezien en we besloten daar te gaan ontbijten. Jeroen had een fruitsalade en ik had een omelet met champignon`s en wat toast, het eten was heerlijk. Na het eten gingen we shoppen op Fifth avenue. Toen we daar een kwartiertje als zombies aan het ronddwalen waren, besloten we dat we terug gingen naar het hotel om wat te gaan slapen.

We hebben die middag 2 uurtjes geslapen en rond 4 uur vertrokken we naar Central park. het was al donker aan het worden en door de verhalen dat je beter niet in het donker door dat park moet gaan wandelen had ik wel m`n bedenkingen of het wel slim was dat we zouden gaan. Toen we bij het park aankwamen zagen we dat het toch nog best druk was met toeristen dus we gingen het park in. Er was niet veel te beleven in het park maar het was wel mooi en een beetje spooky om in het donker en met mist, door dat park te wandelen. We zijn maar door een klein gedeelte van het park gewandeld want het is een ontzettend groot park.

Hieronder zijn wat foto`s van het park:






Toen we na een uurtje het park uitliepen besloten we om bij de mac een fishfilet te halen en heel veel drinken want we hadden bijna geen honger maar we hadden wel een mega dorst. Rond half 6 waren we weer op onze kamer en we hebben de rest van de avond gerelaxt en de route van morgen een beetje uitgestippeld.





  • Terug naar boven